گرفتگی عضلانی در PKD: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گرفتگی عضلانی در PKD: علل و درمان

برخی از بیماران مبتلا به PKD شکایت دارند که آنها را از گرفتگی عضلانی رنج می برند و در حال حاضر ساخته شده کیفیت زندگی خود را. پس از یادگیری در مورد علل و درمان گرفتگی عضلات PKD انتظار می رود شرایط خود را به درستی مدیریت کنید.

علل گرفتگی عضلانی در PKD

اول، بیماران باید آگاه باشند که PKD تبدیل شده است یک علت شایع نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک. است که، با توسعه این بیماری، عملکرد کلیوی کمتر و کمتر می شود. در حالی که ادامه با از دست دادن عملکرد کلیه، علائم و عوارض مختلف ظاهر خواهد شد، و عدم تعادل الکترولیت گنجانده شده است.

بافت عضلانی به منظور عقد قرارداد و استراحت بر اساس، در بخش، در طیف وسیعی از مواد معدنی، الکترولیت ها و دیگر مواد شیمیایی. برخی از این مواد مهم شامل کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سدیم. هنگامی که عدم تعادل الکترولیت رخ می دهد، عضلات بیشتر مستعد ابتلا به گرفتگی می شوند. بیشتر، علائم دیگر از PKD، از جمله دست دادن آب بدن، استفراغ و اسهال نیز ممکن است به عدم تعادل الکترولیت و گرفتگی عضلات منجر چه خبر.

درمان گرفتگی عضلانی در PKD

داروها: برخی داروها می تواند کمک به کنترل گرفتگی عضلانی. برای اطلاعات بیشتر دکتر خود مشورت کنید.

کشش و ماساژ: با استفاده از کشش پایدار نرم کمی پس از آن ماساژ منطقه تا گرفتگی عضلات فروکش طولانی عضله گرفتگی. اگر شما مطمئن نیستید که چگونه به کشش عضلات پا شما نیست، فیزیوتراپیست خود مشورت مشورت کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: این درمان طبیعی است که معمولا در کلینیک برای درمان PKD استفاده می شود. از یک طرف، به کاهش عملکرد کیست اندازه های افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش توانایی ترشح مایع کیست، جریان خون افزایش سرعت و تغییر فشار دیفرانسیل در داخل و خارج دیوار سلول های پوشش کیست؛ علاوه بر این، برای بازیابی عملکرد کلیه از طریق بهبود گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، ارتقاء تکرار DNA سلول کلیه ها و مواد مغذی آسیب دیده ذاتی ارائه بنابراین درمان عدم تعادل الکترولیت از ریشه و سپس تسکین گرفتگی عضلانی.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، علل بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان، گرفتگی عضلانی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: